[Czuwaj] No to co zamiast? - wyjscie z sytacji - dlugie

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Śro, 4 Paź 2006, 10:41:19 CEST

admiral napisał(a):
> ale w mojej koncepcji mozesz dodac: "np. ci z takim oznaczeniem, to
> nie pija"
Miałem odnieść się do tego postu, ale gdzieś mi to umknęło.

Twoja wizja, jako wizja różnych "kręgów" w miarę mi odpowiada, bo....
istnieje. Tak będzie zawsze w ruchu, zresztą po to mamy różne RPMy (dla
mnie nie do końća wykorzystujemy tą formułę), aby skupiać instruktorów w
kręgi myślowe.

Problem polega na tym, że tradycyjnie, po polsku*, kłócimy się i
dzielimy zamiast łączyć. RPMy takie dzieliłyby na tych którzy są W i
tych POZA.
A to zupełnie nieharcerskie. Oznaczenia na mundurze przypomina mi
oznaczenia wprowadzane przez hitlerowców... Dlaczego? Bo szybko
przerodziłyby się w "oni sa gorsi, bo nie mają symbolu przekreślonej
butelki na rękawie".

BRRR. Telepie mnie na samą myśl.

g00rek

*oj, znowu zamach na Polskość :]