[Czuwaj] o piciu z innej beczki :)

Aleksander Senk senk w post.pl
Pią, 6 Paź 2006, 11:10:33 CEST

Andrzej Rolewicz napisał(a):

> 100 lat temu istniały środowiska, które głosiły, że alkohol to zło.
> Dzisiaj już nikt tak nie twierdzi.
> Dlatego pytam o podstawy, o sens dożywotniej abstynencji -

Admirał sens "dożywotniej" abstynencji opisywał.

Zaś większość dyskutantów popierających zasade abstynencji u
instruktorow była za tym - o ile dobrze pamietam - że abstynencja u
osób, które odeszły z harcerstwa nie jest wymagana, by czuć satysfakcję
wychowawczą i uznać sens czasowej (w okresie dzialania w harcerstwie)
abstynencji.

Myślę, że to sa odpowiedzi na Twoje pytania. A jeżeli niepelne, to moze
odnieś sie do tamtych argumentow. Bo - mam wrazenie - niejakiego chaosu,
ktory wprowadzasz do obgadanego juz tematu.

pozdrawiam
olek