Re: [Czuwaj] bardziej o systemach wartośc, niżo piciu w wieku 45 lat

Pon, 16 Paź 2006, 12:57:20 CEST

----- Original Message -----
From: "Dominik Jan Domin" <djdomin w biol.uni.torun.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, October 16, 2006 12:12 PM
Subject: Re: [Czuwaj] bardziej o systemach wartośc, niżo piciu w wieku 45
lat

"Eksperyment harcerski" ?
;-))

No dobra, ale jeśli już poruszyłeś kontekst historyczny (>US)
to pewnie jesteś w stanie określić od kiedy
"Eksperyment harcerski też nie wychodzi" ?
I jakie to WÓWCZAS były tego przyczyny.

> Aleksander Kamiński podczas pobytu we Francji popijał wino.
>
> Patron Polskich Harcerzy bł. ks. phm. Stefan Wincenty Frelichowski miał
> "problemy z tytoniem" podczas pobytu w seminarium.

Ależ każdy z nas ma jakieś "problemy".
Pytaniem jest co robi gdy zostanie mu zadane pytanie:
"Co masz zamiar zrobić z tym problemem ?"

> Po prostu - abstynencja jest ekstra środkiem - ale dla pewnej,
ograniczonej
> liczby osób.
>
> Pytanie - jak szeroko chcemy oddziaływać?

A jaka jest wg Ciebie ta "ograniczona liczba osób"
w przypadku realnej abstynencji ?

Czesław