[Czuwaj] korpus "harcmistrzów"

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Czw, 19 Paź 2006, 10:58:37 CEST

hm. Rafal M. Raniowski HR napisał(a):
> Rafale,
>
> przestałem na kilka godzin śledzić dyskusje dwa tygodnie temu i nie
> byłem w stanie nadrobić czytania nadchodzących mejli. Natomiast
> twierdzę, że zmiana zapisów Prawa Harcerskiego na bardziej liberalne,
> czy jak to modnie teraz się mówi "zapisanie ich językiem bardziej
> zrozumiałym dla młodego człowieka" wcale sytuacji nie poprawi.
Mówiąc językiem rachunkowości menedżerskiej to dla mnie "czynnik nieważny".

Nie rozpatrujemy go w tej kwestii. To nie jest kwestia prawa jako
takiego, tylko innych przepisów, które są łamane, a także interpretacji
ich przez sądy oraz wogóle wyciagania konsekwencji.

Żadne prawo nic tu nie zmieni, jeśli władze odpowiednich szczebli nie
będa reagowały. Nie dochodźmy do moralności, skoro przepisy, których
łamanie jest o wiele latwiej udowadnialne - nie są egzekwowane.