Re: [Czuwaj] korpus "harcmistrzów"

hm. Rafal Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Czw, 19 Paź 2006, 23:21:01 CEST

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, October 19, 2006 10:53 PM
Subject: Re: [Czuwaj] korpus "harcmistrzów"

> Widzisz Rafał to jest tak - niezależnie od podejścia do kwestii
> liberalizacji PH, 10 punktu, czy też innych spraw i kierunku rozwoju
> ZHP, większość, znakomita większość znanych mi - dobrych - instruktorów
> uważa sytuacje typu picie na wyjeździe harcerskim (szczególnie przy
> wychowankach) za kompletnie naganne.
>
> I wtedy chcę się skupić na tym, a nie wchodzić w dysputy na temat
> "moralna strona picia alkoholu u cioci a 10 punkt prawa harcerskiego".
> Bo wtedy znakomita część osób które do tej pory mają jasny pogląd
> zaczyna się zastanawiać - część powie jestem za, inna że przeciw i
> [...]
A nie mozna rozpatrzec jako kompletnie naganne w aspekcie prawnym i moralnie
naganne w aspekcie PH? Co do "sadzenia"... kazda sprawa ma swoje tlo...
Zreszta odnosze wrazenie, ze strony okopaly sie na pozycjach i prowadza
regularny ostrzal. Zgodzmy sie, ze jest to sytuacja naganna i jako taka
powinna znalezc swoj final. Czy raczej te sytuacje, o ktorych pisal Rafal.

Pozdrawiam
Viking-Szczecin