[Czuwaj] RE: Paczka Czuwaj, Tom 24, Numer 42

Seascout seascout w go2.pl
Pią, 20 Paź 2006, 11:57:39 CEST

::
::Ale zwróć Druhno uwagę, że ja swój post kierowałem właśnie do członka
Rady!
::Uważam bowiem, że "zasiadając" w tym gremium ma się bardzo określone
::możliwości. Trzeba tylko umieć je wykorzystać lub przynajmniej spróbować
::uczynić.
::Wiem jak ciężko jest czasem uzyskać wiekszośc w słusznej sprawie.
::Ale nikt nie rozgrzeszy nas z braku podejmowanego wysiłku.
(...) Ale tak własnie chciałbym byc zrozumiany - że jeśli
::już ktoś wybrał się do jakiejś władzy to niech wykorzystuje dane mu przez
::Zjazd możliwości zamiast utyskiwać na liście. Zawsze będzie można
::ponarzekać, kiedy nie uda się czegoś zrealizować. Tak jak to bywało w
::minionej kadencji po kolejnych absolutoriach :-)

Sławek, mówisz o mega ważnych rzeczach. Ale czym innym są próby systemowych
rozwiązań patologii w ZHP (te powinna podejmować Rada) a czym innym jest
reakcja bądź jej brak na to co się dzieje dzisiaj.

Nie można powiedzieć człowiekowi, któremu sąd odebrał na dwa lata prawa
instruktorskie oraz prawo do obrony, że RN wypracuje w przyszłości
procedury, które spowodują lepszą pracę sądów. Że piszemy dzisiaj projekt
uchwały, który musi przejść ścieżkę prawną i która to uchwała nie będzie
działała wstecz.

To są dwa światy Sławek - oba bardzo ważne. Jeden - to takie prawo w ZHP,
które będzie strzegło naszych wartości, drugi to nasza reakcja na to co się
dzieje obecnie! I myślę - że trzeba być aktywnym i tu i tu...

Seascout