RE: [Czuwaj] Re: na z³o¶æ nie pozwolimy Polakom chodziædo szko³y...

Seascout seascout w go2.pl
Pon, 23 Pa¼ 2006, 17:24:50 CEST

::By³oby powszechne szkolnictwo. Ale mojej babci nie by³oby staæ na
::op³acenie nauki trójce dzieci. Zakoñczyliby edukacjê najwy¿ej na
::szkole ¶redniej. Moja mama pochodzi z takiej dziury na Lubelszczy¼nie,
::która i dzi¶ wygl±da bardzo marnie, a có¿ dopiero w czasach

No ale patrz±c w ten sposób, to podobnie powinno byæ w Niemczech, Norwegii,
Francji, W³oszech... A jako¶ te spo³eczeñstwa nie stoczy³y siê w powszechny
analfabetyzm i mimo ¿e nie by³o tam rz±dów komunistów w proradzieckim
wydaniu...

Seascout

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej Czuwaj