Re: [Czuwaj] na z³o¶æ nie pozwolimy Polakom chodziædo szko³y...

Wto, 24 Pa¼ 2006, 13:19:30 CEST

----- Original Message -----
From: "hm. Rafal Raniowski HR" <rafal w harcerz.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, 23 October 2006 20:02
Subject: Re: [Czuwaj] na z³o¶æ nie pozwolimy Polakom chodziædo szko³y...

Phi, kiedy¶ tak robili¶my na obozie. Vivat Komendant i Harcerska
Oszczêdno¶æ!!

>Nie wiem na ile to
> prawda, moze tzw. "urban legend". Ale moze racje mial Sienkiewicz piszac,
> ze
> tak byli biedni, ze chleb z szyszek robili.

Nie tylko oni. Z racji zainteresowañ prywatnych orientuje siê, czym siê
¿ywi³o polskie ch³opstwo, to bezrolne. By³o podobnie.

A z innej beczki - powiedzcie, znaj±cy historiê - kiedy w Polsce skoñczy³o
sie NIEWOLNICTWO? Kiedy ch³op zyska³ wolno¶æ osobist± i móg³ zamieszkaæ
gdzie chce, bez zgody w³a¶ciciela? A jak to by³o w innych krajach?

DJD

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej Czuwaj