[Czuwaj] Re: Naprawa ZHP

Piotr Giczela piotr.giczela w zhr.pl
Pon, 30 Paź 2006, 11:08:54 CET

Z wypowiedzi Jurka Łukaszewicza wyciągam wniosek, że mój list trafił
na CZUWAJA. Ciekawe czemu ja go nie otrzymałem?? Zawsze sam od siebie
też dostawałem posta. Co się dzieje? Nie mam kontroli nad tym, czy coś
ode mnie dochodzi czy nie. Ktoś wie jak zaradzić problemowi i z czego
on wynika?
PS. A czytając cytat ze swego listu w wypowiedzi Jurka zauważyłem błąd
w mojej części. Powinno być:

--
Pozdrowienia,
phm. Piotr Giczela HR