[Czuwaj] Naprawa ZHP

TOGRO.pl togro w togro.pl
Pon, 30 Paź 2006, 11:23:30 CET

Co to ma wspolnego z ZHR-em?
Przeciez ZHR tez nie jest wolny od problemow.
Patologia w jednej z choragwi nie może być dla Ciebie DOWODEM na okreslenie
calego ZHP mianem patologicznego. A tak wlasnie teraz robisz.

> Po drugie:
> ZLIKWIDOWAC choragwie!!!

Pomijajac fakt, ze od dawna jestem zwolennikiem likwidacji choragwi, to
mysle, ze "dzialasz w afekcie".
Nie apeluj do Rady Naczelnej. Napisz konkrente wnioski z dowodami, ze
zlamano prawo. Recze, ze nie utkna w gaszczu papierow. Szczególnie jeśli
rozeslesz je do czlonkow RN, a mogę w tym pomoc. Chociaz lepsze narzedzie w
reku ma Rafal Klepacz.

> Po trzecie:
> POWOLAC OKREGI HUFCOW ktore beda posiadaly osobowosc prawna.
> Hufce beda mogly tworzyc takie okregi wg wlasnej woli. Beda
> zrzeszaly sie wg wlasnego uznania na terenie danego
> wojewodztwa, i ilosc  hufcow w danym okregu bedzie dowolna.

Zakladasz, ze hufce się bez problemu dogadaja. Cieszy mnie, ze sa w ZHP
optymisci, ale sa gdzies granice optymizmu...

> Istnienie choragwi w takiej postaci jak teraz, jest
> smiertelnym zagrozeniem dla naszego zwiazku. Uzyskanie
> osobowosci prawnej przez te choragwie spowoduje rozklad
> calego ZHP w przeciagu dwoch,  trzech lat.

Powtorze. Jesli Twoja choragiew lamie prawo - dostarcz na to dowody. Nie
znam tej sprawy tak dobrze, ale sa w ZHP choragwie, gdzie nie lamie się
prawa na dzien dobry.

> Przyjecie uchwaly
> o podwojnej osobowosci w tej postaci, to najwiekszy blad w
> 100-letniej historii zwiazku!

Mam inne zdanie na ten temat.

> Tylko w pelnej samodzielnosci hufcow, zrzeszajacych sie
> dobrowolnie w okregach, widze mozliwosc naprawy i
> realizowania idei harcerskich.

Zawsze znajdzie się jakis fragment struktury ZHP, który zostanie usnany za
zly. W Twojej teorii to wlasnie hufiec stanie się "zrodlem wszelkiego zla".
No bo skoro wszystkiego nie można zwalic na choragiew...

> Czy wierze, ze to mozliwe? Nie. Po tym,  co  zobaczylem w
> sobote na zjezdzie w Lublinie, to juz w nic nie wierze. ....
> Ale mimo to napisalem...
>
> phm. Jerzy Łukaszewicz
> Hufiec Lublin

Slowa Slawka Wasia: "Mniej pisz, wiecej dzialaj". Narzedzia masz w reku.
Skorzystaj. Chyba, ze nie masz dowodow...

Pozdrawiam

Tomek