[Czuwaj] Naprawa ZHP

TOGRO.pl togro w togro.pl
Pon, 30 Paź 2006, 12:55:36 CET

Patrze. Wierz mi. Ale nie zawsze znam szczegoly wszystkiego co się dzieje.
Może gdyby doba miala 48 godzin, a ja pracowalbym w ZHP i nie musialbym
zajmowac się swoim prywatnym zyciem, to bym wiedzial.

Wykorzystujcie struktury, piszcie pisma, zadajcie odpowiedzi. Nauczcie się
zyc w demokratycznym panstwie.

Swiat się nie konczy także na liscie Czuwaj i na internetowych forach...

> A zeby miec dowody,
> to trzeba byc dopuszczonym do dokumentow,a tu jak nie jestes
> we wladzach, to
> predzej zobaczysz ucho od sledzia. A z naszymi pozostalymi
> Wladzami, wiesz
> jak jest, a to osoba z wyrokiem, a to "harcmistrz" w stopniu
> przewodnika, a
> to kolega z ukladu, a to karteczki z kandydatami do Wladz...
> Reka reke myje.

Dlatego napisalem "uzasadnione podejrzenie".

> Zgodze sie z Toba, ze jakis TWOR na poziomie wojewodzkim musi
> byc. Byle sie
> nie okazalo, ze to poTWOR pozerajacy wlasne potomstwo. Ja sie
> obawiam, ze
> przy dzisiejszym glosowaniu na delegatow na Zjazd Choragwi,
> ktorych wskazuje
> komendant hufca doprowadza do wyboru pozniejszych Wladz.

To wy macie inna niż obowiazujaca Ordynacje ?

> Pozdrawiam
> Viking-Szczecin

Pozdrawiam
Tomek