[Czuwaj] Re: Naprawa ZHP

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Pon, 30 Paź 2006, 13:42:27 CET

Dnia 30-10-2006 o 13:00:18 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał:

> [goja73] z perspektywy kilku lat "skarbnikowania" mogę chyba rzec,
> że dużą role na tych funkcjach odgrywa wzajemne zaufanie,
> a ono jest nie możliwe bez dobrych relacji osobistych
> ________________________________
> hm. Grzegorz Jurek

Ja bardzo chciałbym być dobrze zrozumianym. To co prawda nie moje zdanie
zostało zacytowane ale jest mi ono bliskie. Kumpelstwo bywa różne. Raczej
ostatnio jest słowem pejoratywnie określającym związek ludzi o nieczystych
intencjach i brzydkich czynach. Nie ma nic wspólnego z czystym układem
pomiedzy kumplami. To, że hufcem zarządza jedna zgrana ekipa przez kilka
lat nic jeszcze nie znaczy. Bedzie super jak w tym samym hufcu bedzie
dobrze działajaca KR. I tyle. TO MOŻE BYC UKŁAD DOBRZE DZIAŁAJACY A NAWET
IDEALNY.
A jeśli chodzi o wcześniej przywołane bicie kasy, to nie chodzi o pensje
tylko o zupełnie inne pieniadze.

Pozdrawiam

Janusz Sikorski