[Czuwaj] Re: zjazd programowy

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Pią, 29 Wrz 2006, 08:44:32 CEST

hm. Rafal Raniowski HR napisał(a):
> Wlasnie - wyszydzasz osmieszasz. Pamietaj, ze kazdy kij ma dwa konce, a
> kazdy miecz dwa ostrza. A taki jak Twoj sposob prezentowania pogladow jest
> niskich lotow. Wybacz, bo znay sie z troche i darze Cie sympatia, ale Twoje
> metody prezentowania swoich pogladow i narzucania im innym nie podobaja mi
> sie. Co nie zmienia faktu, ze kurna, goorek, jak bede w Warszawie, to Cie na
> kebaba wyciagne... no i szykuje mi sie tydzien w Warszawie... i to na
> kebabach ;)

Rafał - krótko. Dyskutuję tylko w sposó w jaki przebiega moja dyskusja z
Krzyśkiem. Rzeczowa, konkretna, na temat.

Nie chcę wchodzić w wątki w których pisze się o powiązaniach czynników
niezależnych, bez udawadniania tego. I posługiwania się stereotypami.
To nie JA musze wyjść poza swoje środowisko w dyskusji. Jeśli u was
linia podziału jest tak prosta jak w bajce dla dzieci - dobrzy
(niepijący, świetni metodycznie, itp) i żli (rozpici, kiepscy
programowo, metodycznie i w ogóle) to współczuję.

JA widzę trochę więcej możliwości. :]