[Czuwaj] Re: zjazd programowy

Aleksander Senk senk w post.pl
Pią, 29 Wrz 2006, 11:46:33 CEST

Jerzy Łukaszewicz napisał(a):

> Taaa..... Uprawianie seksu w wieku 10 - 15 ... (?) lat jest
> bezdyskusyjnie niepozadane. I mozna przytoczyc na to setki argumentow.
> Czy jedynym sposobem na przekazanie tego mlodemu pokoleniu jest osobisty
> przyklad?
> Olek! Czy zechcesz byc ochotnikiem, ktory rozpropaguje te zasade,
> zgodnie z harcerskimi metodami wychowawczymi?  :-)))))

Prosze, Jurek...
Rozmawialismy na ten temat i wiesz dobrze, ze nie jest to adekwatny
przyklad.

A poza tym - to niemetodyczne.
POKAZ sposob na to, jak wychowywac bez abstynencji, a nie kpij z
wychowywania przez abstynencje. Prosze...

> Nie Olku. Nie chce, aby bylo 'po  mojej mysli". Chce tylko, aby
> wychowywac harcerzy w swiadomosci. Aby nie spozywali alkoholu
> (podkreslam: nie spozywali alkoholu!) dlatego, ze rozumieja, iz to jest
> w ich przypadku zle!
> SWIADOMOSC!
> Ale to juz jest zbyt trudne dla wielu instruktorow. Latwiejsze jest
> stosowanie SZYMPANSIZMU!

Nakaz abstynecji wlasnie w tym kierunku zmierza :)

Myslisz, ze ludzie nie pija nie rozumiejac dlaczego? Ze to szympansizm?
No prosze Cie... Jutku... :)

Prosze... Abstynencja naprawde nie przeszkadza w swiadomosci, a co
wiecej - daje te swiadomosc i daje wybor.
Wiec nie mow, ze musisz zniesc abstynencje, zeby dac ludziom swiadomosc...

pozdrawiam
olek