[Czuwaj] No to co zamiast?

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Pią, 29 Wrz 2006, 23:38:21 CEST

admiral napisał(a):
> 6. Alkohol powoduje smierc przypadkowa osob niewinnych.
Nadmiar alkoholu admirał! Nadmiar!

To nie prędkość jest powodem wypadków samochodowych. To nadmierna prędkość!

Jeśli już przy prędkości jesteśmy - może na niej wytłumaczę o co mi chodzi.

Ograniczenie prędkości do 60km/h na pewno jest szlachetne i zmniejsza
liczbę wypadków.
Ograniczenie prędkości do 20km/h pewnie ograniczyłoby liczbę wypadków do
na prawde minimum. Niestety to zupełnie nierealne.
Kiedy czasami jadę drogą i przez 2 kilometry obowiązuje takie
ograniczenie prędkości (zazwyczaj dlatego, że  zapomniano tego zdjąć,
choć droga jest już przydatna do ruchu) to powiem szczerze, że rzadko
się do tego stosuje. Źle mi z tym, ale tak jest.

I to podejście choć mało ważne przy podejściu "ja", albo "moja drużyna"
jest dość ważne przy podejściu "organizacja".

To tak jak z mundurami - przy podejściu "ja" albo "moja drużyna" koszula
bundeswehry jest najlepszym możliwym rozwiązaniem. PRzy podejściu
"organizacja" - niestety nie :(