RE: [Czuwaj] Czy 10 pPH jest zgodny z metodą?

Program KChWlkp. program w zhp.wlkp.pl
Śro, 11 Kwi 2007, 10:45:51 CEST

Goorek napisał:
> Ryszard pisanie, że "grupka instruktorów" chce tej zmiany
> jest sporym nadużyciem. Tym bardziej jeśli jest to używane, a
> często się z tym spotykam, w kontekście "grupka chcąca się
> napić".
Nie pisałem o "grupce" tylko o grupie, nigdzie nie sugerowałem, że są to
ludzie którzy "chcą się napić". Jeżeli polemizujemy to róbmy to
solidnie.

Poza tym trudno dyskutować, gdy nie odnosisz się do konkretnych
problemów i pytań, które postawiłem w moim liście.

pozdrawiam

Ryszard Polaszewski