Re: [Czuwaj] któryś tam z rzędu instruktor pedofil

Szczep im. Szarych Szeregów szare.szeregi w wp.pl
Czw, 12 Kwi 2007, 11:47:52 CEST

Dnia 12-04-2007 o godz. 10:18 Michał Górecki napisał(a):

> Kwapisz. Stara sprawa. Klub Strzelecki w Kielcach.
> Było o tym głośno jakiś czas temu.
>
> I to jest kolejny przykład tego, że powinniśmy jasno określac kto
> jeszcze jest instruktorem a kto nie. Bo on chyba już nie był
> instruktorem jako takim. No ale "harcerzem jest się przez całe życie".
> Więc jak taki przez całe życie zamorduje, czy zgwałci, to zawsze
> będzie że harcerz.
>
> A gdyby tak były członek PAH (pozdrowienia dla Kowlaka) został złapany
> na czymś takim, to pewnie nikt by Ochojskiej w to nie mieszał...
>
> pozdrawiam
> [...]

Gdyby był członkiem PAH to nie byłby członkiem RUCHU więc problem by nie
istniał :>

A poważnie to nie wiem czy Komendant Chorągwi Kieleckiej skreślił druha
Kwapisza z listy członków ZHP. Wiem za to, że w podobnej sprawie bohater
artykułu z "Nowego Dnia" został usunięty z ZHP rozkazem Komendantki
Chorągwi Łódzkiej. Więc można a nawet trzeba.

Kowlak

Diane Wei Liang "OKO JADEITU" - światowy bestseller, przeczytaj
o zderzeniu historii i teraźniejszości Chin w znakomitej powieści
o miłości i przebaczeniu - Kliknij i zobacz:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fksiazki.wp.pl%2Fkatalog%2Fksiazki%2Fksiazka.html%3Fkw%3D36284&sid=1098