[Czuwaj] Odp:Film z obozu skautowego.

Jakub Roszkowski lysocikuba w wp.pl
Sob, 21 Kwi 2007, 17:46:41 CEST

> Message: 1
> Date: Sat, 21 Apr 2007 09:36:30 +0200
> From: " Michał Górecki " <g00rek64 w gmail.com>
> Subject: [Czuwaj] Film z obozu skautowego
> To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
>
> Dostałem w posiadanie film z obozu skautowego. Rzeczywiście totalna
> rozpusta i rozpasanie! Zresztą sami zobaczcie:
>

> http://youtube.com/watch?v=Sl1q5z4fyVs&mode=related&search=
>

> ;))
>
> g00rek

Coż Benny Hill wiecznie żywy jak to nasi Bracia Ze Wschodu mawiali o
takim jednym swoim...
Ja jednakowoż polecam uwadze Szanownych Listowiczów to

http://www.youtube.com/watch?v=F16moLn83NU

Jak zawsze przy okazji jak widzę kiedy inni robią coś fajnego a my nie
zastanawiam się czemu powiedzenie "Polak potrafi" kojarzy się głównie z
umiejętnościami dalece nieharcerskimi...
Gorzko pozdrawiam
Kuba

To miały być wakacje jego marzeń. Ale jak dotrzeć nad
morze, gdy jest się Jasiem Fasolą? Rewelacyjna komedia
WAKACJE JASIA FASOLI - w kinach od 20 kwietnia.
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fjas_fasola.html&sid=1104