[Czuwaj] Re: Film z obozu skautowego.

Piotr Giczela piotr.giczela w zhr.pl
Sob, 21 Kwi 2007, 18:31:35 CEST

> Coż Benny Hill wiecznie żywy jak to nasi Bracia Ze Wschodu mawiali o
> takim jednym swoim...
> Ja jednakowoż polecam uwadze Szanownych Listowiczów to

> http://www.youtube.com/watch?v=F16moLn83NU

> Jak zawsze przy okazji jak widzę kiedy inni robią coś fajnego a my nie
> zastanawiam się czemu powiedzenie "Polak potrafi" kojarzy się głównie z
> umiejętnościami dalece nieharcerskimi...
> Gorzko pozdrawiam
> Kuba

Piękne, trzeba przyznać. Nawet miejscami wzruszające. Ale chcę zaznaczyć, że my, w ZHR mieliśmy też bardzo ładną prezentację wykonaną przez Adama Bartosika z Krakowa. Na 10 lecie ZHR. A więc Polak tez potrafi! :)
Niestety w technologii dość objętościowożernej, więc nie nadaje się do wstawienia do netu, a przerobić nie potrafię. Jak ktoś chce zobaczyć to kontakt na priv poproszę, a podeślę płytę.

--
Pozdrowienia,
 Piotr Giczela