Andrzej, było: Re: [Czuwaj] Autorytety

Darek Brzuska brzuska w mp.pl
Czw, 26 Kwi 2007, 21:30:40 CEST

Aleksander Senk napisał:

> Oj, chłopaki, chłopaki... Ale sie nakręcacie zabawnie...
>
> Nie wiem, czy pamietacie, ale ostatnio autorytety starych czasów tępiono
> początkach PRL.
> A po co?
> Po to, zeby wprowadzić nowe, własne.
>
> Czy w IV RP tępi się autorytety III RP ze sprzeciwu wobec samej
> "instytucji" autorytetu?
> O naiwni, ktorzy tak myślą...
(...)
Wiesz, Olek. Tak jak ostatnio często, to i teraz właściwie się z tobą
zgadzam.

Tylko nie rozumiem twoich zastrzeżeń do Andrzeja Rolewicza.
No to co, że rzuca pomysł? I pyta się co myślimy?
Zamiast pomysłów, ma narzekać, czy zacisnąć zęby i milczeć?

Wiesz na pewno, że jedną z metod zespołowego rozwiązywania problemów jest
brainstorming - burza mózgów.

Początkowym etapem, po zdefiniowaniu problemu, jest zbieranie pomysłów.
(Inna sprawa że w podręcznikach szkolnych wyłącznie do tego sprowadza się
burzę mózgów). Na tym etapie każdy pomysł jest dobry!

To rzucajmy pomysły, jak rozwiązać problem. Andrzeju! Proszę o jeszcze!

Pozdrawiam

Darek Brzuska