Re: Andrzej, było: Re: [Czuwaj] Autorytety

Aleksander Senk senk w post.pl
Czw, 26 Kwi 2007, 21:51:07 CEST

"Darek Brzuska" <brzuska w mp.pl> napisał(a):

> Wiesz, Olek. Tak jak ostatnio często, to i teraz właściwie się z tobą
> zgadzam.

dziekuje... :)

> Tylko nie rozumiem twoich zastrzeżeń do Andrzeja Rolewicza.
> No to co, że rzuca pomysł? I pyta się co myślimy?
> Zamiast pomysłów, ma narzekać, czy zacisnąć zęby i milczeć?

Do Andrzeja osobiscie nie mam żadnych. Tylko do pomysłów:
Są niezgodne z metodą.

Natomiast jezeli mają byc tylko zadatkiem do burzy mózgów, to super. Byle
tylko w procesie wybierania/odrzucania rzuconych pomysłów pamiętać o
metodzie...

pozdrawiam
olek