[Czuwaj] Autorytety

phm. Jossarian jossarian w harcerstwo.net
Pią, 27 Kwi 2007, 10:57:06 CEST

> Dla mnie idealnym przykładem jest zmiana Prawa. Które z narzędzia
> stało się uświęconym tekstem. Które Małkowski zniósł z Rys wyryte na
> dwóch karimatach :] Uświęcone, umartwione, umęczone, ukrwione, u...
> g00rek
Jesli mógłbym się wtrącić...
No nie na karimatach, w owych czasach to na własnoręcznie wypchanych
siennikach. Ale jak można coś wyryć na własnoręcznie wypchanych siennikach -
zapytacie. Małkowski potrafił, bo jak ktoś potrafi połączyć twórczo skautig
z niepodległością tworząc harcerstwo to z pewnościa wszystko potrafi ;-)

Zubek