Re: [Czuwaj] Wybieram inną drogę_ja tez

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Wto, 11 Gru 2007, 11:57:33 CET

11-12-07, Andrzej Grabowski <andrzej w harcerstwo.net> napisał(a):

> Witam!
>
> Dawno nie pisałem na listę, ale sobie ją czytuję. Nie chcę się wypowiadać
> sprawach finansowych. Mam nadzieję, że te sprawy zostaną załatwione szybko
> sprawnie na stosownych do tego spotkaniach. Na pewno nie tej liście, która
> od dawna nie jest już opiniotwórczym miejscem, gdzie spotykaja się
> instruktorzy związku.

Bo dopóki to my obserwowaliśmy to było dobrze. Odkąd nas obserwują to jest
niedobrze. Ech...

Choćby nie wiem co, to w dużej ilości maili można odczuć tę
> tzw."frustację" z powodu niespełnionych ambicji niektórych osób.

Których? Andrzej nazywajmy rzeczy po imieniu. Znamy się nie od wczoraj.

Są nawet tacy, którzy jak mam wrażenie, czyhają na każde potknięcie nowych
> władz. Starczy, że coś się na stronie nie ukaże, w prasie brukowej coś
> napiszą , wyjdzie na jaw jakaś zadawniona sprawa a już czujni obserwatorzy
> zadają szybkie i błyskawiczne pytania do aktualnych władz.
> Normalnie taką czyjność bym pochwalił, ale nie mogę się pozbyc wrażenia,
> że
> stoi gdzieś za nią ta w/w frustacja.
> Widzę też, że tam w GK całkiem nie zaspali, przykładem jest szybka reakcja
> sprawie Miechowa.

Więc znów. W normalnych warunkach czujność bym pochwalił. A teraz sytuacja
jest inna. A jaka??

Co do sprawy Jambo, ja ufam obecnej RN i pozostałym władzom i im zostawiam
> [...]
> Aktualnie biorę udział w pracach dwóch zespołów GK pracujących nad
> sprawami
> WYCHOWANIE I PROGRAM oraz KSZTAŁCENIE. Nie jestem sam . W zespołach
> pracuje
> wielu instruktorów z różnych choragwi. Każdy z nas konsultuje poruszane w
> zespole tematy w swoich środowiskach. I z Twojej chorągwi Sławku jest ktoś
> tych zespołach. Pracy jest mnóstwo. Jak nagonić ponad 10 miesięcy
> opóźnienia, jak zdecydować, na co jest juz za późno a co trzeba zrobic
> natychmiast. Naprawdę jest to ogrom pracy! A ludzi do zespołów brakuje.

Ufff. Ja mam czyste sumienie. Mnie nikt niczego nie proponował więc nie
muszę się martwić, że ludzi do zespołów brakuje.

Jeżeli ktoś chciał sie coś dowiedziec o tym co teraz dzieje się w GK mógł po
> prostu nawet zadzwonić.

Już o tym dzwonieniu słyszałem. Gdy pytałem o ZOKK szefowej od pracy z
kadrą. A czemu nie można rozmawiać o tym na liście? Kiedyś rozmawialiśmy.

Widzę niestety, że wiele osób próbuje szukać źdźbła w oku zamiast zgłosić
> się do pracy. Wiem, że niektórzy z obecnych na liście instruktorów
> byli zapraszani do pracy w zespołach. I niestety wielu nie skorzystało.
> Lepiej jest pisac maile?

Ponowne ufff....

Nie wiem czy starczy rok czasu aby przywrócić sprawny system działania GK (i
> dalej w dół) po zaniedbaniach poprzednich władz. Mam nadzieję, że się to
> uda. Ale na pewno nie bedę stał z boku i patrzył jak się wykrwawiają,
> czekając na ich błędy.

Andrzeju pokaż  tych, którzy stoją z boku. Proszę.

Od poprzedniej ekipy zajmuję się także sprawami szczepów. Informuję, że

--
Kowlak