[Czuwaj] W sprawie pozyczki dla Fundacji Jamboree

Marek i Dominika dommar w aster.pl
Śro, 12 Gru 2007, 00:20:37 CET

Witam,
W sprawie tego fragmentu:

> Rafał, Zbyszek - dziękuję, że pozwoliliście moim harcerzom przeżyć
> Stulecie Skautingu razem z 40 tysiącami skautów z całego świata. Mam
> nadzieję, że wszyscy wywiążą się ze swoich zobowiązań względem Fundacji.

Może i się wywiążą ale to nie wystarczy żeby spłacić zobowiązanie.

CZUWAJ!
> Adam Kubiaczyk

Pozdrawiam

Kowlak

nie rozumiem co jest ukryte pod słowem "zobowiązanie"? Przychodzi mi do
głowy mój wkład w ZHP sprzed kilkunastu/kilkudziesięciu (?) lat, kiedy
kupowałam karty telefoniczne do automatu, żeby kontaktowac się z harcerkami
w sprawie zbiórek, dlatego, że początkowo nie było u mnie telefonu w domu, a
potem dlatego, żeby nie zajmowac wieczorami przez 2 h jedynego telefonu w
domu. Czy to nie wtedy u mnie zaczął się wkład i narosło zobowiązanie ZHP?

Przepraszam.

DSawczuk