[Czuwaj] ratunku !!! zjazd programowy !!!

Seascout seascout w go2.pl
Śro, 7 Lut 2007, 22:57:23 CET

::To będzie idealne rozwiązanie dla takich wlasnie ludzi. (wiem, ze wbrew
::intencjom, ale coz poradzić)

Dzięki Olek, za to co napisałeś w nawiasie. Moim zdaniem, najważniejsze,
żeby Zjazd określił wreszcie oblicze ideowe Związku. Nawet jeśli nie zmieni
Prawa, to chciałbym (oczekiwałbym), że Zjazd zdefiniuje postawy czy
wartości. Określi czy ma być abstynencja czy nie. Czy Prawa mamy
przestrzegać literalnie, czy "dążyć", "starać się". Czy będzie margines na
tych druhów cytowanych przez Andrzeja - czy nie.

Chciałbym, żebyśmy byli do bólu czytelni. Żeby tak znaczyło tak, a nie -
nie. Jak pisałem kiedyś w Czuwaj - mam dość hipokryzji.

A jeśli Zjazd zmieni 10 PPH, to będę pierwszym, który będzie za tym, by
uchwałą RN wprowadzić całkowity i bezwzględny zakaz spożywania alkoholu,
palenia papierosów i przyjmowania innych substancji odurzających w czasie
działań i przedsięwzięć organizowanych przez ZHP.

Najbardziej irytuje mnie to, że dyskusja często zamyka się do kwestii:
zmienić - nie zmienić, bez refleksji po co zmieniać lub po co nie zmieniać.
To typowe, dla zachowującego się bezrefleksyjnie nurtu zachowawczego :)

Seascout