[Czuwaj] ratunku !!! zjazd programowy !!!

Śro, 7 Lut 2007, 23:04:47 CET

Dnia środa 07 lutego 2007, Seascout napisał:
> ::To będzie idealne rozwiązanie dla takich wlasnie ludzi. (wiem, ze wbrew
> ::intencjom, ale coz poradzić)
>
> Dzięki Olek, za to co napisałeś w nawiasie. Moim zdaniem, najważniejsze,
> żeby Zjazd określił wreszcie oblicze ideowe Związku. Nawet jeśli nie zmieni
> Prawa, to chciałbym (oczekiwałbym), że Zjazd zdefiniuje postawy czy
> wartości. Określi czy ma być abstynencja czy nie. Czy Prawa mamy
> przestrzegać literalnie, czy "dążyć", "starać się". Czy będzie margines na
> tych druhów cytowanych przez Andrzeja - czy nie.

Rafał! Czy są podstawy sądzić, że Zjazd jest w stanie w ogóle wznieść się na
poziom dyskusji, który umożliwi takie definiowanie? Czy delegaci są
merytorycznie przygotowani do takich dyskusji?

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
Namiestnik harcerski Hufica ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.wawrzyszew.net
Nie wolno kaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)