[Czuwaj] ratunku !!! zjazd programowy !!!

Aleksander Senk senk w post.pl
Czw, 8 Lut 2007, 00:04:40 CET

Seascout napisał(a):
> ::Rafał! Czy są podstawy sądzić, że Zjazd jest w stanie w ogóle wznieść się
> na
> ::poziom dyskusji, który umożliwi takie definiowanie? Czy delegaci są
> ::merytorycznie przygotowani do takich dyskusji?
> Podstawy to są :)
> Ja jestem przeciwny deprecjonowaniu delegatów na Zjazd. Są to różni ludzie -
> tak jak różny jest Związek. Ale wydaje mi się, że wielu z nich jest naprawdę
> bardzo sensownych. Śmiem twierdzić, że na pewno prawie 50 % jest
> merytorycznie gotowa do takich dyskusji :)

Rafal! Piszesz to powaznie?
Ze jezeli 50% delegatow jest merytorycznie gotowa do dyskusji, to jest
ok? :)

> Poza tym, ja przyjmuję pewne zasady rządzące tą organizacją. Jedną z zasad
> jest zasada demokracji - ze wszystkimi jej ograniczeniami i konsekwencjami
> (tak, wiem, że Sokratesa i Jezusa zabito wolą większości).

:)
No i ja jestem z tego drugiego bieguna :)
Wychodze z zalozenia, ze organizacja nasza powstala po to, zeby pomoc
wprowadzac w zycie pewne idee.
I uwazam, ze organizacja nasza nie moze zmieniac tych idei wg wlasnej
woli, bo nie po to zostala powolana.
Wiec demokracja nie ma nic do rzeczy w kwestii pryncypiow, bo to
zupelnie inny poziom.

I to jest - bede sie upieral - najbardziej fundamentalna roznica, jaka
mozna miec w kwestii tego "jak zmieniac zwiazek" :)
Reszta to szczegoly techniczne.

(zeby bylo jasne: w moim wykresie "ruch" utozsamiam wlasnie z tymi,
ktorzy idee stawiaja na samym szczycie)

pozdrawiam
olek