[Czuwaj] ratunku !!! zjazd programowy !!!

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pią, 9 Lut 2007, 09:12:13 CET

Marcin Bednarski napisał(a):

> Abstrahując od mojego własnego zdania, to odpowiedź, że już nikt nie jest
> wcale pozbawiona sensu. Zakładając, że harcerstwo skupia ludzi, którzy
> wdrażają w swoim życiu te konkretne (wspomniane przez Olka) idee.
>
> Zakładając tak, jeżeli Zjazd te idee zmodyfikuje automatycznie ZHP przestanie
> być ogranizacją harcerską w oczach iluśtam instruktorów. To już
> przerabialiśmy po 1989 roku, więc nie byłaby to sytuacja wyjątkowa, choć
> powody inne. Wydaje mi się, że taka sytuacja nie dotyczy jedynie harcerstwa.
> Nie ma już chyba frakcji, któraby nie oskarżała innych o zdradę ideałów
> [...]
Ja spytałem czysto teoretycznie. Bo jak już nie raz pisałem - nie
słyszałem jeszcze żeby zjazd miał zmienić jakiekolwiek ideały. Nikt
chyba nie chce ich ruszać. Mówi się o zmianie sformułowania prawa, czy
postaw wynikających z ideałów. Ideałów chyba nikt nie chce zmieniać... A
o tym głównie toczą się dyskusje przedzjazdowe "kraa kraa chcą zmieniaać
ideaaały"

:)