[Czuwaj] Idee, ideal, idealy itp.

Pią, 9 Lut 2007, 10:18:45 CET

Dnia piątek 09 lutego 2007, Aleksander Senk napisał:

> Pierwsze - czy mozna je zmieniac? Oczywiscie - tak!
> Ale poprzez poglębianie, wzbogacanie, rozwijanie istniejacych zasada i
> wartosci, a nie poprzez ich odrzucanie.

Mnie się wydaje, że zmienić znaczy tyle co nadać inną cechę (dodać do
istniejących) lub zastąpić istniejącą cechę przez inną lub odjąć jakąś z
istniejących cech. Jeżeli tak, to "pogłębianie, wzbogacanie, rozwijanie" nie
jest zmianą. Więc nadal pozostaje pytanie "Czy wolno zmienić?" czyli w
istocie dodać jakąś zasadę, wartość do już istniejących lub zastąpić
istniejącą przez inne, bo że nie wolno odrzucać, to już napisałeś.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
Namiestnik harcerski Hufica ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.wawrzyszew.net
Nie wolno kaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)