[Czuwaj] z dzisiejszych obrad Senatu - lustracja naczelnictwa

Pon, 12 Lut 2007, 11:02:16 CET

Tekst oryginalnej wiadomości:
Od: "Darek Mołodecki" <miki w miki.jdm.pl>
Do: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Temat: Re: [Czuwaj] z dzisiejszych obrad Senatu - lustracja naczelnictwa
Data: 2007-02-12 10:15:42

DM>  4  %  od  pozyskanej   kwoty   dla gk    z kazdej  dotacji  ? to przeciez
DM> pieniadze  celowe  np na wypoczynek    jak to  rozliczac  mi  gmina nie
DM> pozwoli  wydac  ani  zlotówki  wydac  na  finasowanie gk  bo to  pieniadze
DM> na  konkretny  cel  anie na  koszt y utrzymania  struktury

Spędziliśmy nad tym chyba ze 2 godziny walki słownej.... Po mojej
poprawce już chyba jasno wiadomo, że chodzi 4 % WARTOŚCI DOTACJI (
zresztą założenie Sławka było takie od początku ). Czyli te 4 % ma
być płacowne ze środków własnych, a kwota dotacji jest tylko
miernikiem. Niezasadna jest więc argumentacja, że przyczepi się
kontroler albo dotujący, bo oni po prostu tego w ogóle nie zobaczą.
100 % dotacji zostanie rozliczone z punktu widzenia celowości jej
udzielenia, natomiast KCH przekaże 4 % jej wartości z dowolnych, ale
innych środków.

Na marginesie powiem, że Komendanci Chor. i CKR nadal tego nie
pojęła i zapewne bedzie wniosek o uchylenie tej uchwały....
\

RR