[Czuwaj] z dzisiejszych obrad Senatu - lustracja naczelnictwa

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 12 Lut 2007, 11:30:10 CET

Ryszard Rutkowski napisał(a):
> Spędziliśmy nad tym chyba ze 2 godziny walki słownej.... Po mojej
> poprawce już chyba jasno wiadomo, że chodzi 4 % WARTOŚCI DOTACJI (
> zresztą założenie Sławka było takie od początku ). Czyli te 4 % ma
> być płacowne ze środków własnych, a kwota dotacji jest tylko
> miernikiem. Niezasadna jest więc argumentacja, że przyczepi się
> kontroler albo dotujący, bo oni po prostu tego w ogóle nie zobaczą.
> 100 % dotacji zostanie rozliczone z punktu widzenia celowości jej
> udzielenia, natomiast KCH przekaże 4 % jej wartości z dowolnych, ale
> innych środków.

> [...]
Ryniu, mówiłem. Im trzeba to tak powiedzieć:

Janek powiedział Zosi: załatwię ci od taty 100 złotych na sukienkę. Ale
pod warunkiem, że za fatygę dasz mi 4 złote ze swojej skarbonki. Zosia
pomyślała, pomyślała i wymyśliła, że to całkiem niezły interes. W sumie
będzie 96 złotych do przodu!

Dostała więc 100 złotych, kupiła sobie sukienkę za równo 100 złotych,
nawet wzięła dla taty paragon na kwotę 100 złotych, żeby był pewien, że
nie przebalowała. Szczęśliwa poleciała do pokoju, wyjęła 4 złote ze
skarbonki i dała bratu. I wszyscy byli zadowoleni.

:)