[Czuwaj] po radzie

Marcin Goleman marcin w wedrownictwo.net
Pon, 12 Lut 2007, 12:03:34 CET

::: Internet to dla GK duzy problem. Mam wrazenie, ze nikt z GK
::: i najblizszych jej wspolpracownikow nie ogarnia tego
::: tematu. Szef Internetu w GK zmienia się regularnie co
::: kilka, kilkanascie miesiecy. Nie ma zadnej polityki w tym
::: temacie. Jakis czas temu wyrzucono hufce i choragwie z
::: serwera ZHP, bo mialo się to przyczynic do odciazenia
::: czlonkow zespolu, którzy mieli zajac się wlasnie serwisami
::: GK ZHP. I nic. Licze bardzo na to, ze nowy szef nowych
::: technologii - Marcin Goleman - poradzi sobie z tym
::: narastajacym problemem.

Niestety lub stety już nie ja ;) Po miesiacu przekazalem druhnie Teresie
informacje iż rezygnuje i max do konca lutego chce się pozegnac calkowicie z
harcerskim Internetem. Interesowalo mnie tylko i wylacznie kompleksowe
rozwiazanie tematow technologii informacyjnych w organizacji (Internet,
oprogramowanie, komputery, narzedzia wspomagajace zarzadzanie, narzedzia
informacyjne, szkolenia i wsparcie dla jednostek), na wyrywkowe i
uproszczone dzialania szkoda mi czasu i energii. Nie zauwazylem po drugiej
stronie gotowosci to takich dzialan, ani swiadomosci co do tematow o których
mowilem, jedyna osoba na ktorej wspieralem nadzieje na wsparcie zlozyla w
grudniu rezygnacje, co wiecej był to dla mnie osobiscie raczej przykry czas
weryfikacji efektow ilus lat intensywnych dzialan w tym obszarze wiec raczej
nie miałem problemow z decyzja.
W tym okresie uratowalismy umowe z home, pojawilo się oprogramownie
Microsoft i Corel, polatalismy iles rzeczy, konczymy regualcje i kilka
innych spraw, tego moze nie widac, ale pozwoli to nastepcy startowac z
poziomu 0 a nie -iles.
W samej GK nie ma problemow z haslami, po pierwsze ktos je miał przeciez i
zawiedli ludzie, po drugie jeżeli ktos chce może otrzymac nowe hasla
(niektorzy chcieli i otrzymali ;) ) i po trzecie to o czym pisal Rafal,
realnym problemem nie jest brak hasel tylko tresci. Argumenty typu brak
hasel, aktualizacja CMS itp. itd. To taka sobie demagogia bo przeciez
niektóre serwisy w tym CMSie sa i sa aktualizowane wiec tak na zdrowy
rozsadek...

Pozdrawiam,

Marcin