RE: [Czuwaj] Spółka a nie spółka

TOGRO.com.pl togro w togro.com.pl
Wto, 13 Lut 2007, 10:57:49 CET

Ponieważ do tej pory nie sledzilem specjalnie uwaznie tego watku, to mimo
wszystko proszę bys napisal:
- czy GK realnie musiala doplacac do 4Ż - wykladac gotowke? Ile?
- czy była jakas umowa (zaakceptowana przez obie strony) jak sytuacja będzie
wygladala za 2, 3, 5 lat?

Przyznam, ze nie daje mi spokoju fakt, ze zaraz po zwolnieniu dotychczasowej
obsady 4Z pojawiaja się nowi ludzie. Wiecej obiecali? Mniej chca?

Pozdrawiam
_______________
Tomasz Grodzki
TOGRO - Komputery, Sieci, Internet