[Czuwaj] po radzie

TOGRO.com.pl togro w togro.com.pl
Wto, 13 Lut 2007, 23:12:07 CET

Wlasnie mnie oswiecilo.
Teraz okazuje się, ze mogę logo mojego hufca (poki jeszcze jestem
komendantem) udostepnic swojej firmie i czerpac z niego zyski. Pewnei będę
musial dogadac się ze Skarbnikiem hufca...

Oczywiście hufiec dostanie odpowiednie pieniadze. Proporcjonalnie do
wielkosci organizacji to będzie w przeliczeniu 3 do 15 zlotych miesiecznie
(GK wycenila logo ZHP na 1000 - 5000 zl miesiecznie). I hufiec nie będzie
musial wnosic zadnych pieniedzy do mojej firmy...

Czy ktos z GK ma moralne prawo mi tego zabronic?

Pomijajac już wszystko nasze logo jest warte wiecej niż te marne maks. 5000
miesiecznie. A pewnie i tak skonczy się na 1000 zl...

Czy ktos kiedys wycenil logo (marke) ZHP, ZHR ?

Pozdrawiam

Tomek