Re: Re[2]: [Czuwaj] O służbach GK

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Pią, 16 Lut 2007, 22:05:58 CET

> To porazajace, ze rzecznik ZHP zamiast pisac o uchwalach RN, byl zajety
przygotowywaniem szkolenia dla ludzi z hufcow
> To porazajace, ze czlonkowie naszego zwiazku wzieli gore nad RN
>
> prosze was RN nie jest pepkiem swiata, a jezeli zalezy nam na informacji
to dbajmy o to wszyscy, bo jak pisal Zubek jedna osoba nie jest w stanie
robic wszystkiego sama

> moze ten rzecznik nie jest rzecznikiem wladz, a jednak tak jak powinien
rzecznikiem ZHP

> oczywiscie to moja subiektywna wypowiedz i ocena
>
> jakbysmy chciele zrobic w Zwiazku jakiekolwiek reformy i nie tylko
informacyjno-komunikacyjne to nic nie jestesmy wstanie zrobic bez wzajemnej
wspolpracy

> iwona

Druhna chyba udaje, że nie rozumie do czego ja piję.
RN pępkiem świata nie jest, ale najwyższą władzą w ZHP między zjazdami jest
na pewno. I podejmuje decyzje wpływające na Związek. Myśli Druhna, że to
ludzi w Związku nie interesuje?

Może i Zubek napisał, że 1 osoba sama nie jest w stanie nic robić.
Więc trzeba tak zorganizować prace biura, które ma dwadzieścia kilka etatów
i drugie tyle umów-zleceń by miał tę osobę kto zastąpić.

Może i ma Goorek rację, że jest nowa szefowa wizerunku i o coś tam sobie
walczą. Ale chyba nie 8 godzin na dobę, co? Proszę zobaczyć jak żywą
dyskusję wzbudziły tematy RN na liście. A co dopiero będzie w całym Związku?
Czy możemy ryzykować, że ktoś tam komuś coś pokątnie przekaże, coś
przekręci? Czy dla ludzi w Opolu nie jest najważniejszym wydarzeniem, że ich
chorągiew trwa?
Czy jednak prześpimy temat autolustracji choć RN tak się z nim spieszyła?
Czy nie warto pochwalić się transparentnością przy okazji pokazania budżetu
GK? Itp. itd...

Jak się tak przeszkoli ludzi w hufcach to ja dziękuję...
SW