[Czuwaj] Składki z chorągwi

Michał Górecki goo.newsy w skua.pl
Sob, 17 Lut 2007, 10:12:14 CET

Orcus, to w dużej mierze kwestia kasy. A tej oczywiście brakuje.

Ja mam jedno, proste pytanie.

Czy naprawdę nie ma sensownego sposobu na to jak zmusić chorągwie do odprowadzania składek? Mamy, choćby tutaj, tyle mądrych głów. Czy ten problem naprawdę jest problemem nie do przeskoczenia?

Czy nie ma na to pomysłu, albo może możliwości wyegzekwowania? Powiedzcie mi, o ekonomiści, gdzie leży tak naprawdę problem?

Kiedyś wierzyłem w to, że GK można prowadzić społecznie. Krótko i naiwnie, wolę o tym nie wspominać. Dziś wiem, że mogę to włożyć między bajki.
Ale czy składki wystarczą, żeby pokryć te koszty?

Sławku, ile %towo wydatków GK pokryłyby same składki, przy obecnym budżecie, gdyby były odprowadzone w 100% ?