[Czuwaj] A na co nam Harcerskie Idea³y

Pon, 19 Lut 2007, 13:16:11 CET

----- Original Message -----
From: "Pawel Dobosz" <pawel.dobosz w interia.pl>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Sunday, 18 February 2007 11:33
Subject: [Czuwaj] Harcerskie Idea³y

Zgodnie z obietnic± przedstawiam podsumowanie naszej dyskusji
przedzjazdowej.
Uprzedzam, ¿e tekst jest dosyæ d³ugi.

[ciach]

Podczas konferencji bardzo niewiele czasu po¶wiêcono problemowi ateistów w
ZHP. Po czê¶ci spowodowane to by³o tym, ¿e w odczuciu organizatorów
konferencji, w³adze naczelne nie zdecydowa³y siê na dyskusjê w tym
temacie.

No có¿ - na co nam ta dyskusja? Tego nie przedyskutowali¶my... bo chyba GK
to nie interesuje...

Gdzie¶ dalej jest mowa o niskiej frekwencji...

Nie dziwiê siê. Na co mi - szeregowemu instruktorowi - taka konferencja?
Niech GK sobie wsadzi swoje pomys³y, w³adza hufca ma przykazane zrobiæ t±
konferencjê, to niech j± odwali - ale po co ja mam traciæ czas na to? Co to
mi da - szeregowemu instruktorowi?

DJD

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej Czuwaj