Re: [Czuwaj] Harcerskie Ideały - o przygotowaniu do dyskusji

Krzysztof Ludwig krzysiekl w interia.pl
Pon, 19 Lut 2007, 16:18:18 CET

----- Original Message -----
From: "czesiek.harcerstwo" <czesiek w harcerstwo.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, February 19, 2007 4:05 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Harcerskie Ideały - o przygotowaniu do dyskusji

Oczywiście, że nie.
Napisałem tylko, że praca systemem małych grup IMHO najbardziej wpływa na
liczebność. I że nie interesują mnie korelacje z liczebnością czynników
mniej istotnych w tym wypadku, jak np. brak abstynencji, odrażający wygląd,
wady wymowy, wyszkolenie instruktorskie, itp.

Co nie oznacza, że nie jest dla mnie ważne kogo wychowujemy. I czy nadal
naszą wartością będzie abstynencja (tak jak słowność, prawdomówność,
oszczędność i ofiarność, posłuszeństwo rodzicom i przełożonym, itp. itd.) i
czy będziemy ją promować przez własny przykład i narzędzie, jakim jest Prawo
Harcerskie.

Pozdrawiam!

Krzysiek

Duze przesyłki to betka. Nawet 50MB na raz!
>>> http://link.interia.pl/f19e7