Re: [Czuwaj] Harcerskie Ideały - o przygotowaniu do dyskusji

Pon, 19 Lut 2007, 17:17:57 CET

----- Original Message -----
From: "Krzysztof Ludwig" <krzysiekl w interia.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, 19 February 2007 15:30
Subject: Re: [Czuwaj] Harcerskie Ideały - o przygotowaniu do dyskusji

> A ja nie jestem ciekaw.
> IMHO na liczebność środowiska wpływa całkiem spora liczba czynników.
> Ewentualna obłuda instruktora jest jednym z mniej ważnych. Wydaje mi się,
> że najważniejszym jest praca systemem małych grup (czy zastępy
> rzeczywiście działają).

Oczywiście wszystko to jest IMHO, czyli gdybanie.

A można to zbadac naukowo - tylko - czy ktoś się odważy? Przecież można
policzyć wpływy czynników, zrobić analizę PCA czy choćby regresję
wielokrotną.

Tylko - czy ktoś zechce? I czy się ktoś ODWAZY? Przecież skończy się
gdybanie, tam miłe jednej i drugiej stronie...

DJD