RE: [Czuwaj] Harcerskie Ideały - o przygotowaniu do dyskusji

Michał Górecki goo.newsy w skua.pl
Pon, 19 Lut 2007, 16:37:44 CET

Jak ja lubię te nieliczne momenty w których się z tobą zgadzam. Pewnie!

I pewnie że potrzebne byłoby promowanie wstrzemięźliwości! Ale jej nie można
przekroczyć, tak jak nie można przekroczyć oszczędności! Bo kiedy ktoś
przestaje być oszczędny?

Ale dla mnie naprawdę chyba tak samo wartościowy jest człowiek, który po
jednym piwie mówi "stop. To jest moja granica", jak ten który ma tą granicę
przed pierwszym piwem. Tylko do tego pierwszego nie można niestety dorobić
wielkiej ideologii.

A on wyznaczył sobie granicę i nad nią panuje. Tak jak w 10 innych
przypadkach!
I to nie jest proste, pewnie! A ktoś mówił że ma być proste? Jak ograniczyć
wypadki w górach? Zakazać harcerzom jeżdżenia w góry! ;) ;)