RE: [Czuwaj] Harcerskie Ideały - o przygotowaniu do dyskusji

Michał Górecki goo.newsy w skua.pl
Pon, 19 Lut 2007, 16:58:58 CET

Krzysiek!!! Abstynencja nie jest ideałem!
Nie można być BARDZIEJ abstynentem. Ale można być LEPSZYM, czy BARDZIEJ
SZCZERYM.

> Oczywiście, że nie warunkuje odejścia. Ale wielu może uznać, że w
> organizacji, która idzie na łatwiznę nie chce być.
> Sam bym się poważnie nad tym zastanawiał.

Bo znowu patrzymy przez pryzmat instruktorów, a nie harcerzy. NAPRAWDĘ
instruktor obchodzi mnie tylko tyle ile jest w stanie zdziałać dla harcerzy.

"Bo po to oni są. Po to są. Po to są oni"

:)

Przypomina mi to dyskusję w pewnym środowisku, gdzie wywindowano na maksa
stopnie.
Nikt prawie ich nie zdobywał. I co teraz??!! OBNIŻYĆ WYMAGANIA?? NIGDYYYY!!

G00rek