RE: [Czuwaj] Harcerskie Ideały - o przygotowaniu do dyskusji

Michał Górecki goo.newsy w skua.pl
Pon, 19 Lut 2007, 17:29:02 CET

Olek, ale to dalej można robić. I to skutecznie. I ci instruktorzy którzy robią to teraz mogą robić to nadal, a ci którzy tego nie robią nie będą tego robić tylko i wyłącznie po wzmocnieniu jakichkolwiek zapisów.

Przecież nikt nie postuluje "nakazu picia" ani podobnych rzeczy. Wręcz przeciwnie, abstynencja wpisuje się gdzieś tam w trzeźwość. I dalej można promować wszystko to o czym piszesz.