RE: [Czuwaj] Harcerskie Ideały - o przygotowaniu do dyskusji

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 19 Lut 2007, 17:29:50 CET

A co jest lepsze dla dzieciaków?

Dywagowanie czy on ma się przekonać, czy nie i rozmyślanie co dla niego jest
lepsze jest dla mnie na drugim planie. Instruktor jest tyle wart ile da z
siebie harcerzom. Jego prywatne sprawy i problemy są dla mnie zawsze na
drugim planie.