[Czuwaj] Harcerskie Idea³y - o przygotowaniu do dyskusji

Aleksander Senk senk w post.pl
Pon, 19 Lut 2007, 17:57:56 CET

Micha³ Górecki napisa³(a):

> A co jest lepsze dla dzieciaków?
> Dywagowanie czy on ma siê przekonaæ, czy nie i rozmy¶lanie co dla niego jest
> lepsze jest dla mnie na drugim planie. Instruktor jest tyle wart ile da z
> siebie harcerzom. Jego prywatne sprawy i problemy s± dla mnie zawsze na
> drugim planie.

Alez dzieciaki sobie bez harcerstwa poradz±. Naprawde.

Nie widze nas jako ruchu, w ktorym lezy zbawienie Polski.
Widze nas jako ruch ludzi, ktory ma promowac pewne konkretne wartosci.

Wiem, wiem - w harcerstwie jest jeszcze mnostwo wa¿kich wartosci:
braterstwo, sluzba, samodoskonalenie, szacunek do przyrody... mnostwo.

I mysle, ze warto, aby te skautowe idee - z ktorych przeciez czerpie i
harcerstwo - piekinie sie w Polsce rozwijaly.
;)

pozdrawiam
olek