RE: [Czuwaj] Harcerskie Ideały - o przygotowaniu do dyskusji

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 19 Lut 2007, 17:35:59 CET

Ale w wielu dyscyplinach zmieniano wieeeeeele zasad Olek :)
Rzeczywiście w skali MIKRO nie ma co myśleć o zmianie tych zasad. Dla
harcerza, drużynowego, czy szczepowego.

My mówimy ciągle o zarządzaniu MAKRO. O całej organizacji. O pewnych
procesach, o pewnych zasadach ogólnych.
I jeśli FIFA wprowadzi kiedyś wykopywanie z autów nogą z jakichś powodów, to
prędzej czy później to ogarnie cały świat. I wyrzucanie piłki rękoma będzie
tam śmieszne jak dzisiaj machanie rękoma "na wiatraka" w skokach
narciarskich.

A czy ktokolwiek nie lata z nartami ułożonymi w V? :) A tak niedawno
trzymało się je równolegle...

Wydaje mi się Olek, że doszliśmy po raz kolejny do momentu, w którym nie
poisuniemy się dalej w sporze. Bo dla ciebie ten zbiór wartości jest
niezmienny aż do końca świata. A dla mnie po prostu tak nie jest.

I choć pojedynczy harcerz nie powinien go zmieniac "tak aby mu pasowało", to
organizacja może to zrobić, jeśli uzna to za słuszne...