RE: [Czuwaj] Harcerskie Ideały - o przygotowaniu do dyskusji

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 19 Lut 2007, 17:50:41 CET

No właśnie jest inaczej ! :)

JA np. uważam się na pewno za osobę pogodną. Choć np. dzisiaj mam zły humor
i jestem naburmuszony.
Ale generalnie JESTEM POGODNY.

Nie można powiedzieć abstynent o kimś kto generalnie nie pije, ale czas
strzeli sobie browarka :)