[Czuwaj] Harcerskie Idea³y - o przygotowaniu do dyskusji

Aleksander Senk senk w post.pl
Pon, 19 Lut 2007, 22:16:27 CET

Micha³ Górecki napisa³(a):

> No w³a¶nie jest inaczej ! :)
>
> JA np. uwa¿am siê na pewno za osobê pogodn±. Choæ np. dzisiaj mam z³y humor
> i jestem naburmuszony.
> Ale generalnie JESTEM POGODNY.
>
> Nie mo¿na powiedzieæ abstynent o kim¶ kto generalnie nie pije, ale czas
> strzeli sobie browarka :)

Z byciem abstynentem nie, masz racje.

Ale... (aleee.. aleeee! ale! ;)
Np. dla mlodej osoby, gdy walczy ze soba i na trzech imprezach sie nie
napije, ale na czwartej juz ulegnie, to caly czas jest jakas droga do
celu, ktorego jeszcze nie osiagnal.

No, a potem, gdy juz go osiagnie i gdy naprawde zostanie abstynentem, to
i tak nie wszedl na szczyt, tylko ma przed soba jeszcze mnostwo drogi do
pokonania, zeby pracowac nad realizowaniem wymagan tego punktu, przy
wykorzystaniu swojej abstynencji.

pozdrawiam
olek