[Czuwaj] Harcerskie Ideały - o przygotowaniu do dyskusji

Aleksander Senk senk w post.pl
Pon, 19 Lut 2007, 22:13:07 CET

Sławomir Waś napisał(a):

> A ja własnie chyba juz nie. Skoro przetrwaliśmy bycie w jednym Związku z
> komuchami i wyzywanie nas od czerwonego harcerstwa, to może w przypadku
> zmiany prawa tez nie wartałoby odchodzić?
> Zwłaszcza, że tzw. pójście na łatwiznę przeciwstawiłbym likwidacji
> zakłamania...

Gdyby sie udalo zlikwidowac zaklamanie, to by bylo jeszcze o czym
dyskutowac.
Ale to zaklamanie da sie zlikwidowac tylko na niewielkim poziomie -
tych,ktorzy juz dzisiaj pija tylko okazyjnie.

pozdrawiam
olek