[Czuwaj] Harcerstwo 2K, czy harcerstwo drugiego tysiąclecia

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 20 Lut 2007, 00:19:16 CET

Hej,
Wszyscy pewnie wiedzą co to Youtube. Stworzyłem grupę, na którą można
wrzucać filmy harcerskie - fajne, nowoczesne w swej wymowie.

Grupa rządzona jest w paskudnym autorytarny sposób i jedynie ja w swej
władzy absolutnej decyduję który filmik jest na tyle dekadencko skautowy, że
może tam się znaleźć. Jeśli jednak znacie jakieś fajne, nowoczesne filmy
promujące harcerstwo, albo po prostu opisujące jakoś harcerskie wydarzenia,
to dodajcie je do tej grupy, proszę.

Możecie oczywiście też ocenić filmy, które już dodałem i znalazłem.

http://www.youtube.com/group/harcerstwo2k

Na razie bardzo skromnie, ale mam nadzieję, że się rozwinie.