RE: [Czuwaj] Harcerskie Ideały - o przygotowaniu do dyskusji

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 19 Lut 2007, 23:17:59 CET

No widzisz Olek. Tylko ty uważasz, że zniesienie abstynencji to będzie jak
zejście na trawę, a ja i niektórzy inni uważamy, że zniesienie abstynencji
to będzie jak pozwolenie pływania łódkami o większej powierzchni żagla
żeglarzom jachtowym.

Nawet w zakonach reguły się zmieniają. A ty tego chyba nie dostrzegasz...
I popełniasz jakiś zasadniczy błąd w myśleniu. To nie jest tak, że każda
organizacja przy zmianie musi tworzyć odnogę. Organizacje się zmieniają.
NAPRAWDĘ. Według najnowszych teorii powinny zmieniać się nieustannie, nawet
aby stać w miejscu :)

I naprawdę powoływanie się na autorytety nie wyklucza kwestionowania
niektórych ich stwierdzeń. Jak prymitywnym byłby świat, gdyby ni
kwestionowanie autorytetów. Ziemia byłaby płaska a wokół niej obracałyby się
planety. A może stałaby na słoniu?

A jak chodzilibyśmy ubrani, a jak byśmy się zachowywali.

Świat idzie naprzód Olek, i fakt ten naprawdę nie jest złem wcielonym.